Pozycjonowanie sklepu internetowego
Pozycjonowanie jest jedną z najskuteczniejszych metod reklamowania w świecie e-commerce. Pozwala ono na zwiększenie widoczności Twojej sklepu internetowego, prowadząc równocześnie do zwiększenia sprzedaży, co przekłada się na wzrost zysków. Odpowiednie dbanie o widoczność organiczną jest moim celem, ponieważ wiem, jak istotną rolę odgrywa. Zastosowanie tych technik pozwala na danie możliwości potencjalnemu klientowi, samodzielnego wyszukania Twojego sklepu w Internecie, bez konieczności stosowania linków reklamowych takich jak kampanie PPC. Pozycjonowanie sklepu internetowego, może odbywać się w każdym momencie jego funkcjonowania. Każde zlecenie rozpoczynam od przeprowadzenia dokładnego audytu SEO, dzięki czemu poznaje dobrze Twoją domenę oraz sklep i ograniczam możliwość popełniania błędów do minimum.
Pozycjonowanie Shoper
Pozycjonowanie Twojego sklepu na platformie Shoper to niezbędny krok, aby zyskać przewagę na rynku i dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów. Zainwestuj w SEO, aby maksymalnie zwiększyć widoczność Twojej oferty i przyciągnąć zainteresowanie dokładnie tam, gdzie tego potrzebujesz.
Pozycjonowanie PrestaShop
Pozycjonowanie sklepu na platformie PrestaShop to doskonały sposób na zwiększenie jego widoczności w sieci i przyciągnięcie nowych klientów. Inwestując w SEO, możesz skutecznie poprawić ranking Twojej strony w wynikach wyszukiwania, co bezpośrednio przełoży się na wzrost sprzedaży.
Pozycjonowanie WooCommerce
Pozycjonowanie sklepu na platformie WooCommerce pozwala na znaczące zwiększenie jego widoczności w internecie, co bezpośrednio przekłada się na wzrost liczby klientów i sprzedaży. Skorzystaj z możliwości SEO, aby Twoje produkty były pierwszym wyborem dla potencjalnych klientów szukających ofert w sieci!
Pozycjonowanie Magento
to klucz do zwiększenia widoczności w wyszukiwarkach, co przekłada się na większy ruch i wyższe przychody. Inwestując w SEO, zyskujesz przewagę nad konkurencją i budujesz trwałą obecność swojej marki w Internecie.
Pozycjonowanie Shopify
poprawi widoczność Twojego sklepu w wyszukiwarkach, przyciągając organiczny ruch. Zainwestuj w SEO, by Twój sklep w Shopify wyróżniał się na tle konkurencji i przyciągał więcej klientów!
Korzyści z pozycjonowania sklepu
Zadbanie o odpowiednie pozycjonowanie sklepu, przynosi wiele korzyści biznesowych. Warto pamiętać, że efekty pracy nie będą widoczne z dnia na dzień, ponieważ jest to proces długotrwały. Podczas współpracy zapoznaję się z wszelkimi informacjami dotyczącymi Twojej domeny, opracowuję odpowiednie treści, dobre linkowania oraz dbam o budowanie pozytywnego wizerunku. Wszystkie wymienione działania mają na celu utworzenie, jak najlepszego sklepu, biorąc pod uwagę wytyczne Google. Pozwala to na zwiększenie wartości Twojego sklepu dla algorytmu Google, co przekłada się na wzmożoną ilość osób odwiedzających domenę. Skutkiem tych działań jest zwiększenie efektu biznesowego.
Docieranie do nowych klientów
Lepsza widoczność Twojej strony pozwala na wzmożenie liczby osób odwiedzających domenę. Ma na to wpływ zastosowanie odpowiednich słów kluczowych, dzięki czemu podczas wyszukiwania fraz przez konsumentów, Twój sklep będzie cieszył się większą ilością potencjalnych klientów, co przekłada się na zwiększenie szans zakupowych.
Odpowiedź na zapytania klientów
Dbam o odpowiednie dobranie słów kluczowych, podczas pozycjonowania stron internetowych, co przekłada się na lepsze dopasowanie do potrzeb klientów. Konsumenci, często nie tylko wpisują bezpośrednie nazwy, ale również zapytania, bądź opisy poszukiwanych rozwiązań. Dobór kluczowych fraz, zwiększa szansę na odwiedzenie Twojego sklepu internetowego przez klienta.
Wizerunek i rozpoznawalność
Odpowiednio zoptymalizowany sklep, powinien charakteryzować się nie tylko interesującą ofertą produktową, ale również rozbudowaną strefą blogową, Pozwala to na budowę wizerunku Twojego przedsiębiorstwa. Udzielanie porad oraz informacji na temat Twojej oferty, buduje wśród społeczności uznanie Ciebie, jako eksperta w danej dziedzinie, co wpływa na zwiększenie ilości osób odwiedzających Twoją domenę.
Wzrost sprzedaży
Pozycjonowanie e-commerce powoduje zwiększenie liczby osób odwiedzających Twój sklep. Często doprowadza to do powstania efektu tzw. kuli śnieżnej. Nowi klienci, decydują się na dokonanie ponownych zakupów, ale również polecają Twój sklep wśród znajomych. Dzięki temu Twoją witrynę odwiedza coraz większa liczba użytkowników, co powoduje wzrost sprzedaży.
Ile trwa pozycjonowanie sklepu?
Nie ma jednej odpowiedzi na pytanie, ile trwa pozycjonowanie sklepu. Moim celem jest uzyskanie jak najlepszych efektów, w jak najkrótszym okresie czasowym, jednakże jest to proces czasochłonny, na który wpływ ma wiele aspektów. Do istotnych czynników, decydujących o długości okresu pozycjonowania jest wiek domeny, liczba oraz jakość stron konkurencji, zastosowane techniki budowy strony przed pozycjonowaniem, oraz jej dotychczasowa historia (z włączeniem kar nakładanych przez Google). Aspektem, mającym duży wpływ na czas wykonania zlecenia jest wielkość serwisu oraz ilość oferowanego asortymentu. Z własnego doświadczenia wiem, że minimalny czas na zauważenie efektów dokonanego pozycjonowania wynosi około 3 do 6 miesięcy. Należy pamiętać, iż pozycjonowanie jest procesem długotrwałym, który trzeba na bieżąco dostosowywać do konkurencji, oraz aktualizacji stosowanych przez Google.
Etapy pozycjonowania sklepu internetowego
Do każdego zlecenia podchodzę w sposób indywidualny. Specyfikacja każdej branży jest różna, dlatego istotną rolą jest poznanie danego przedsiębiorstwa. Zrozumienie struktury sklepu, jego klientów oraz oczekiwań, pozwala na stworzenie odpowiedniej strategii, nastawionej na osiągniecie, jak najlepszych korzyści. Proces ten składa się z wielu etapów, których efekty szczegółowo opisuje w audycie SEO.
Audyt SEO
Audyt SEO jest nierozerwalnym elementem, potrzebnym do prawidłowego dokonania pozycjonowania internetowego sklepu. Po jego przeprowadzeniu poznaje wszystkie negatywne aspekty występujące na Twojej witrynie, oraz ustalam odpowiednią strategię, ułatwiającą komunikację z robotami wyszukiwarki. Do czynników, które sprawdzam, należy miedzy innymi: zastosowane linkowanie, publikowane treści, czy rozmieszczenie informacji na stronie. Nawet niewielkie błędy, występujące na portalu, mają znaczący wpływ na zmniejszenie widoczności Twojej witryny podczas wyszukiwania w Google. Po dokonaniu analizy, uwzględniam w audycie własne rekomendacje, dzięki którym, w łatwiejszy sposób można pozbyć się problematycznych aspektów, decydujących o widoczności Twojej domeny.
Analiza i dobór słów kluczowych
W pierwszej kolejności zajmuję się dokładną analizą Twojego przedsiębiorstwa, która pozwala na wybór odpowiednich słów kluczowych. Dokonuję analizy treści stosowanych na Twojej domenie oraz kategoryzuję produkty. Jeżeli na stronie występują nieścisłości, dokonuję poprawy struktury oferty. Warto pamiętać, że nie wszystkie słowa znajdujące się na Twojej stronie są słowami kluczowymi. Algorytmy Google zostały zaktualizowane, w taki sposób, aby odczytywać intencje użytkownika, dlatego skupiam się w głównej mierze na dostosowanie treści, pod często występujące zapytania. Pozwala to na odpowiednie dostosowanie strony w taki sposób, aby w przyszłości pojawiała się u szczytu rankingu podczas wpisywania odpowiednich fraz kluczowych przez użytkowników.
Analiza konkurencji i branży
Dokonuję dokładnej analizy słów kluczowych u konkurencji, aby zrozumieć, jakie frazy są najczęściej wyszukiwane przez klientów. Pozwala to na lepsze zrozumienie intencji użytkowników. Po odnalezieniu odpowiednich fraz analizuję konkurencję pod względem wyglądu strony, zastosowanych linków, czy treści blogowych występujących na portalach. Dzięki zastosowanym technikom, dokonuję porównania i znajduję punkty, które mogą podnieść widoczność Twojej witryny wśród konkurencji. Przeprowadzenie analizy konkurencji, jest dużym ułatwieniem w przygotowaniu strategii działań SEO. Pozwala to również na określenie ilości czasu potrzebnego do wyróżnienia Twojego sklepu wśród konkurencji, ale również do określenia przybliżonego kosztu realizacji danego zlecenia.
Przygotowanie i optymalizacja treści
Przygotowanie odpowiednich treści, które będą dla klienta wartościowe, a zarazem unikalne jest bardzo ważnym elementem optymalizacji. Ma to szeroki wpływ na postrzeganie przedsiębiorstwa przez obserwatorów. Staram się, aby wszystkie treści były dostosowane do misji danej firmy. W tekście powinny być zawarte wszystkie najważniejsze informacje, tak aby odpowiadały na najczęściej zadawane pytania przez klientów. Algorytm Google, pozytywnie ocenia teksty, które są unikalne oraz interesujące dla czytacza. Należy pamiętać, że warto zoptymalizować, każdy obszar na stronie, od części blogowej, po opisy produktów oraz kategorii.
Wdrożenie rekomendacji
Pierwszym etapem, jaki wykonuję, jest kompleksowa analiza w celu ustalenia rekomendacji z zakresu SEO. Zalecenia są kluczowym składnikiem, bez którego cały proces byłby utrudniony. Skupiam się na każdym elemencie i proponuję rozwiązania, których celem jest usprawnienie całego procesu podnoszenia rankingu w wyszukiwarce Google. Dobra współpraca i Twoje zaangażowanie, pełną ważną rolę podczas wykonywania najistotniejszych zmian.
Link building i content marketing
Podczas prowadzenia procesu pozycjonowania, istotnym elementem jest link building. W trakcie pracy zdobywam linki, które wpływają na zwiększenie rozpoznawalności. Wykorzystuję je podczas tworzenia treści sponsorowanych, umieszczanych na różnych portalach internetowych oraz w komentarzach. Ma to szeroki wpływ na budowania pozycji przedsiębiorstwa oraz zwiększanie jego rozpoznawalności. Większa rozpoznawalność wpływa w sposób realny na zwiększanie ruchu na stronie, co prowadzi do rozmnażania zysków. Musisz pamiętać, że jest to proces, który należy na bieżąco aktualizować, w celu utrzymania wysokiej pozycji w rankingu Google.
Efekty pozycjonowania sklepu internetowego
Pozycjonowanie sklepu cennik
Cena pozycjonowania sklepu internetowego jest uzależniona od długości oraz obszerności danego zlecenia. Warto pamiętać, że w porównaniu ze stosowaniem innych abonamentów reklamowych, jest to jedna z najtańszych propozycji, zwiększania widoczności Twojej domeny. Na koszt pozycjonowania ma wpływ wiele aspektów. Jednym z najważniejszych jest szerokość oraz wielkość asortymentu, jaki oferujesz swoim klientom. Kolejnymi istotnymi elementami jest branża, w jakiej funkcjonujesz oraz liczba konkurencji. Pamiętaj, że branża e-commerce wraz z rozwojem technologicznym jest stale rozwijana, a jej dynamiczne tempo zmian oraz rosnąca liczba konkurencji, wpływa na ilość pracy, jaką potrzebuję do osiągnięcia oczekiwanych efektów.
Pozycjonowanie Lokalne
1 000 zł
brutto
Pozycjonowanie Optymalne
3 000 zł
brutto
Popularny
Pozycjonowanie Premium
6 000 zł
brutto