pozycjonowanie stron internetowych

Skuteczne Pozycjonowanie Sklepu Internetowego

Twoja wyższa pozycja w Google - naszym sukcesem

Pozycjonowanie jest jedną z najskuteczniejszych metod reklamowania w świecie e-commerce. Pozwala ono na zwiększenie widoczności Twojej sklepu internetowego, prowadząc równocześnie do zwiększenia sprzedaży, co przekłada się na wzrost zysków. Odpowiednie dbanie o widoczność organiczną jest moim celem, ponieważ wiem, jak istotną rolę odgrywa. Zastosowanie tych technik pozwala na danie możliwości potencjalnemu klientowi, samodzielnego wyszukania Twojego sklepu w Internecie, bez konieczności stosowania linków reklamowych takich jak kampanie PPC. Pozycjonowanie sklepu internetowego, może odbywać się w każdym momencie jego funkcjonowania. Każde zlecenie rozpoczynam od przeprowadzenia dokładnego audytu SEO, dzięki czemu poznaje dobrze Twoją domenę oraz sklep i ograniczam możliwość popełniania błędów do minimum.

Zamów bezpłatną wycenę pozycjonowania strony

Korzyści z pozycjonowania sklepu

Zadbanie o odpowiednie pozycjonowanie sklepu, przynosi wiele korzyści biznesowych. Warto pamiętać, że efekty pracy nie będą widoczne z dnia na dzień, ponieważ jest to proces długotrwały. Podczas współpracy zapoznaję się z wszelkimi informacjami dotyczącymi Twojej domeny, opracowuję odpowiednie treści, dobre linkowania oraz dbam o budowanie pozytywnego wizerunku. Wszystkie wymienione działania mają na celu utworzenie, jak najlepszego sklepu, biorąc pod uwagę wytyczne Google. Pozwala to na zwiększenie wartości Twojego sklepu dla algorytmu Google, co przekłada się na wzmożoną ilość osób odwiedzających domenę. Skutkiem tych działań jest zwiększenie efektu biznesowego.

Potencjalni klienci

Lepsza widoczność Twojej strony pozwala na wzmożenie liczby osób odwiedzających domenę. Ma na to wpływ zastosowanie odpowiednich słów kluczowych, dzięki czemu podczas wyszukiwania fraz przez konsumentów, Twój sklep będzie cieszył się większą ilością potencjalnych klientów, co przekłada się na zwiększenie szans zakupowych.

Odpowiedź na potrzeby użytkowników

Dbam o odpowiednie dobranie słów kluczowych, podczas pozycjonowania stron internetowych, co przekłada się na lepsze dopasowanie do potrzeb klientów. Konsumenci, często nie tylko wpisują bezpośrednie nazwy, ale również zapytania, bądź opisy poszukiwanych rozwiązań. Dobór kluczowych fraz, zwiększa szansę na odwiedzenie Twojego sklepu internetowego przez klienta.

Wizerunek i rozpoznawalność

Odpowiednio zoptymalizowany sklep, powinien charakteryzować się nie tylko interesującą ofertą produktową, ale również rozbudowaną strefą blogową, Pozwala to na budowę wizerunku Twojego przedsiębiorstwa. Udzielanie porad oraz informacji na temat Twojej oferty, buduje wśród społeczności uznanie Ciebie, jako eksperta w danej dziedzinie, co wpływa na zwiększenie ilości osób odwiedzających Twoją domenę.

Wzrost sprzedaży

Pozycjonowanie e-commerce powoduje zwiększenie liczby osób odwiedzających Twój sklep. Często doprowadza to do powstania efektu tzw. kuli śnieżnej. Nowi klienci, decydują się na dokonanie ponownych zakupów, ale również polecają Twój sklep wśród znajomych. Dzięki temu Twoją witrynę odwiedza coraz większa liczba użytkowników, co powoduje wzrost sprzedaży.

Optymalizacja grafik

Przeprowadzam odpowiednią optymalizację grafik, co wpływa na wzrost liczby osób odwiedzających Twoją stronę. Część użytkowników wyszukuje interesujących produktów poprzez grafikę, dlatego jest to istotny aspekt, który ma wpływ na ilość kliknięć w link, prowadzący do Twojej witryny.

Ile trwa pozycjonowanie sklepu?

Nie ma jednej odpowiedzi na pytanie, ile trwa pozycjonowanie sklepu. Moim celem jest uzyskanie jak najlepszych efektów, w jak najkrótszym okresie czasowym, jednakże jest to proces czasochłonny, na który wpływ ma wiele aspektów. Do istotnych czynników, decydujących o długości okresu pozycjonowania jest wiek domeny, liczba oraz jakość stron konkurencji, zastosowane techniki budowy strony przed pozycjonowaniem, oraz jej dotychczasowa historia (z włączeniem kar nakładanych przez Google). Aspektem, mającym duży wpływ na czas wykonania zlecenia jest wielkość serwisu oraz ilość oferowanego asortymentu. Z własnego doświadczenia wiem, że minimalny czas na zauważenie efektów dokonanego pozycjonowania wynosi około 3 do 6 miesięcy. Należy pamiętać, iż pozycjonowanie jest procesem długotrwałym, który trzeba na bieżąco dostosowywać do konkurencji, oraz aktualizacji stosowanych przez Google.

Cena pozycjonowania sklepów internetowych

Cena pozycjonowania sklepu internetowego jest uzależniona od długości oraz obszerności danego zlecenia. Warto pamiętać, że w porównaniu ze stosowaniem innych abonamentów reklamowych, jest to jedna z najtańszych propozycji, zwiększania widoczności Twojej domeny. Na koszt pozycjonowania ma wpływ wiele aspektów. Jednym z najważniejszych jest szerokość oraz wielkość asortymentu, jaki oferujesz swoim klientom. Kolejnymi istotnymi elementami jest branża, w jakiej funkcjonujesz oraz liczba konkurencji. Pamiętaj, że branża e-commerce wraz z rozwojem technologicznym jest stale rozwijana, a jej dynamiczne tempo zmian oraz rosnąca liczba konkurencji, wpływa na ilość pracy, jaką potrzebuję do osiągnięcia oczekiwanych efektów.

Etapy pozycjonowania sklepów internetowych

Do każdego zlecenia podchodzę w sposób indywidualny. Specyfikacja każdej branży jest różna, dlatego istotną rolą jest poznanie danego przedsiębiorstwa. Zrozumienie struktury sklepu, jego klientów oraz oczekiwań, pozwala na stworzenie odpowiedniej strategii, nastawionej na osiągniecie, jak najlepszych korzyści. Proces ten składa się z wielu etapów, których efekty szczegółowo opisuje w audycie SEO.

Analiza i dobór słów kluczowych

W pierwszej kolejności zajmuję się dokładną analizą Twojego przedsiębiorstwa, która pozwala na wybór odpowiednich słów kluczowych. Dokonuję analizy treści stosowanych na Twojej domenie oraz kategoryzuję produkty. Jeżeli na stronie występują nieścisłości, dokonuję poprawy struktury oferty. Warto pamiętać, że nie wszystkie słowa znajdujące się na Twojej stronie są słowami kluczowymi. Algorytmy Google zostały zaktualizowane, w taki sposób, aby odczytywać intencje użytkownika, dlatego skupiam się w głównej mierze na dostosowanie treści, pod często występujące zapytania. Pozwala to na odpowiednie dostosowanie strony w taki sposób, aby w przyszłości pojawiała się u szczytu rankingu podczas wpisywania odpowiednich fraz kluczowych przez użytkowników.

Analiza konkurencji i branży

Dokonuję dokładnej analizy słów kluczowych u konkurencji, aby zrozumieć, jakie frazy są najczęściej wyszukiwane przez klientów. Pozwala to na lepsze zrozumienie intencji użytkowników. Po odnalezieniu odpowiednich fraz analizuję konkurencję pod względem wyglądu strony, zastosowanych linków, czy treści blogowych występujących na portalach. Dzięki zastosowanym technikom, dokonuję porównania i znajduję punkty, które mogą podnieść widoczność Twojej witryny wśród konkurencji. Przeprowadzenie analizy konkurencji, jest dużym ułatwieniem w przygotowaniu strategii działań SEO. Pozwala to również na określenie ilości czasu potrzebnego do wyróżnienia Twojego sklepu wśród konkurencji, ale również do określenia przybliżonego kosztu realizacji danego zlecenia.

Audyt SEO

Audyt SEO jest nierozerwalnym elementem, potrzebnym do prawidłowego dokonania pozycjonowania internetowego sklepu. Po jego przeprowadzeniu poznaje wszystkie negatywne aspekty występujące na Twojej witrynie, oraz ustalam odpowiednią strategię, ułatwiającą komunikację z robotami wyszukiwarki. Do czynników, które sprawdzam, należy miedzy innymi: zastosowane linkowanie, publikowane treści, czy rozmieszczenie informacji na stronie. Nawet niewielkie błędy, występujące na portalu, mają znaczący wpływ na zmniejszenie widoczności Twojej witryny podczas wyszukiwania w Google. Po dokonaniu analizy, uwzględniam w audycie własne rekomendacje, dzięki którym, w łatwiejszy sposób można pozbyć się problematycznych aspektów, decydujących o widoczności Twojej domeny.

Wdrożenie rekomendacji

Pierwszym etapem, jaki wykonuję, jest kompleksowa analiza w celu ustalenia rekomendacji z zakresu SEO. Zalecenia są kluczowym składnikiem, bez którego cały proces byłby utrudniony. Skupiam się na każdym elemencie i proponuję rozwiązania, których celem jest usprawnienie całego procesu podnoszenia rankingu w wyszukiwarce Google. Dobra współpraca i Twoje zaangażowanie, pełną ważną rolę podczas wykonywania najistotniejszych zmian.

Przygotowanie i optymalizacja treści

Przygotowanie odpowiednich treści, które będą dla klienta wartościowe, a zarazem unikalne jest bardzo ważnym elementem optymalizacji. Ma to szeroki wpływ na postrzeganie przedsiębiorstwa przez obserwatorów. Staram się, aby wszystkie treści były dostosowane do misji danej firmy. W tekście powinny być zawarte wszystkie najważniejsze informacje, tak aby odpowiadały na najczęściej zadawane pytania przez klientów. Algorytm Google, pozytywnie ocenia teksty, które są unikalne oraz interesujące dla czytacza. Należy pamiętać, że warto zoptymalizować, każdy obszar na stronie, od części blogowej, po opisy produktów oraz kategorii.

Link building i content marketing

Podczas prowadzenia procesu pozycjonowania, istotnym elementem jest link building. W trakcie pracy zdobywam linki, które wpływają na zwiększenie rozpoznawalności. Wykorzystuję je podczas tworzenia treści sponsorowanych, umieszczanych na różnych portalach internetowych oraz w komentarzach. Ma to szeroki wpływ na budowania pozycji przedsiębiorstwa oraz zwiększanie jego rozpoznawalności. Większa rozpoznawalność wpływa w sposób realny na zwiększanie ruchu na stronie, co prowadzi do rozmnażania zysków. Musisz pamiętać, że jest to proces, który należy na bieżąco aktualizować, w celu utrzymania wysokiej pozycji w rankingu Google.

Pozycjonując sklep wykorzystuje najlepsze narzędzia

99 - 999 $ / miesięcznie
144 £ / na rok
O - 250 PLN / miesięcznie
99 - 999 $ / miesięcznie
99 - 399 $ / miesięcznie
99 - 599 $ / miesięcznie
47 - 380 € / miesięcznie
darmowe
15 - 150 $ / miesięcznie
79 $ / miesięcznie

Raportowanie pozycjonowania sklepu internetowego

Przygotowuje raporty w Google Data Studio wykorzystując integracje narzędzi do raportowania poprzedniego miesiąca, dzięki temu zawsze masz dostęp do całej historii naszej współpracy.

Raporty są tworzone przy wykorzystywaniu narzędzi:

Google Search Console

 ruch organiczny na stronie z wyszukiwarki Google

Google Analitycs

ruch ze wszystkich kanałów marketingowych

Monitoring pozycji

codzienne statystyki słów kluczowych

Monitoring widoczności

widoczność serwisu w wyszukiwarce Google

Własne moduły

funkcjonalności które pozwalają na łatwe weryfikowanie podjętych działań

Zapytaj o ofertę pozycjonowania e-commerce

Najczęściej zadawane pytania

Ile trwa pozycjonowanie sklepu internetowego?

Nie jestem w stanie wyznaczyć dokładnego czasu, jaki dana domena potrzebuje na uzyskanie pożądanych efektów. Ma na to wpływ wiele czynników, takich jak: historia domeny, jej budowa pod względem technologicznym, czy liczba konkurencji. Zazwyczaj pierwsze efekty pracy zauważam po 3 miesiącach od rozpoczęcia pozycjonowania.

Co wpływa na pozycjonowanie sklepu?

Pozycjonowanie jest procesem, który stale się rozwija. W tym momencie, ponad 200 czynników, wpływa na plasowanie się Twojego przedsiębiorstwa w rankingu Google. Podczas pracy skupiam się przede wszystkim na takich obszarach jak: optymalizacja strony, dostosowanie treści, link building, czy rozbudowę aspektów technicznych.

Czy działania SEO będą raportowane?

Jestem w stałym kontakcie z klientami, dzięki czemu otrzymujesz bieżące informacje dotyczące podejmowanych działań SEO. Dodatkowo w zależności od Twoich preferencji, sporządzam raport miesięczny, bądź kwartalny, z wykonanych działań, na rzecz Twojej strony.

Na jakich platformach e-commerce pozycjonuje?

Ze względu na wieloletnie doświadczenie, podejmuję współprace z wieloma przedsiębiorstwami z zakresu e-commerce, bez względu na zastosowany silnik w sklepie.

Ile kosztuje pozycjonowanie sklepu internetowego?

Cena procesu pozycjonowania jest uzależniona od wielu czynników. Do najważniejszych z nich należy: wielkość strony internetowej, zaplecze techniczne, na podstawie którego została utworzona oraz liczba konkurencji. W zależności od efektów, jakie chcesz uzyskać, tworzę indywidualną wycenę pod Twoje potrzeby.

Na jaki czas umowa pozycjonowania sklepu?

Do każdego klienta podchodzę w sposób indywidualny. Pozycjonowanie jest procesem długotrwałym, a jego ostateczny wynik jest uzależniony od wielu czynników, dlatego podpisuję umowę na czas nieokreślony z miesięcznym okresem wypowiedzenia.

Najnowsze artykuły

Pozycjonowanie lokalne – czym jest i dlaczego warto inwestować w lokalne SEO?

Pozycjonowanie lokalne to nic innego jak szereg działań mających na celu osiągniecie wysokich wyników w wyszukiwarkach na lokalnym rynku. Aby…
Czytaj więcej

Audyt SEO – co to jest, dlaczego warto go przeprowadzić i jak to zrobić?

Osoby, które prowadzą własną stronę internetową starają się, aby była ona jak najbardziej atrakcyjna dla potencjalnych użytkowników oraz dobrze pozycjonowała…
Czytaj więcej

Ile kosztuje skuteczne pozycjonowanie strony internetowej?

Pozycjonowanie strony internetowej to bardzo obszerny, jednak zyskujący ostatnimi czasy dużą popularność temat. Zbieranie ruchu na stronie, tak, aby być…
Czytaj więcej

Czy znasz te programy do kontroli rodzicielskiej?

raz z rozwojem Internetu oraz nowych technologii, ludzie zarówno starsi, jak i młodsi zyskali nieograniczone możliwości. Wszyscy mają szansę robić…
Czytaj więcej

Dlaczego Cyberpunk 2077 to majstersztyk w wykonaniu Redów?

Cyberpunk 2077 to gra wyczekiwana przez rzeszę fanów gier AAA. Tytuł ten był wielokrotnie przekładany, w celu perfekcyjnego dopracowania najmniejszych…
Czytaj więcej

Czy wiesz, że… złożenie komputera nie takie jest trudne?

Budowanie komputera od podstaw jest zwykle bardziej opłacalnym rozwiązaniem, niż inwestowanie w gotowy zestaw. Producenci, którzy oferują nam poskładanego "peceta",…
Czytaj więcej