
Skuteczne Pozycjonowanie Sklepu Internetowego
Twoja wyższa pozycja w Google - naszym sukcesem
Pozycjonowanie jest jedną z najskuteczniejszych metod reklamowania w świecie e-commerce. Pozwala ono na zwiększenie widoczności Twojej sklepu internetowego, prowadząc równocześnie do zwiększenia sprzedaży, co przekłada się na wzrost zysków. Odpowiednie dbanie o widoczność organiczną jest moim celem, ponieważ wiem, jak istotną rolę odgrywa. Zastosowanie tych technik pozwala na danie możliwości potencjalnemu klientowi, samodzielnego wyszukania Twojego sklepu w Internecie, bez konieczności stosowania linków reklamowych takich jak kampanie PPC. Pozycjonowanie sklepu internetowego, może odbywać się w każdym momencie jego funkcjonowania. Każde zlecenie rozpoczynam od przeprowadzenia dokładnego audytu SEO, dzięki czemu poznaje dobrze Twoją domenę oraz sklep i ograniczam możliwość popełniania błędów do minimum.
Zamów bezpłatną wycenę pozycjonowania strony
Korzyści z pozycjonowania sklepu

Potencjalni klienci
Odpowiedź na potrzeby użytkowników
Dbam o odpowiednie dobranie słów kluczowych, podczas pozycjonowania stron internetowych, co przekłada się na lepsze dopasowanie do potrzeb klientów. Konsumenci, często nie tylko wpisują bezpośrednie nazwy, ale również zapytania, bądź opisy poszukiwanych rozwiązań. Dobór kluczowych fraz, zwiększa szansę na odwiedzenie Twojego sklepu internetowego przez klienta.
Wizerunek i rozpoznawalność
Wzrost sprzedaży
Optymalizacja grafik
Ile trwa pozycjonowanie sklepu?
Nie ma jednej odpowiedzi na pytanie, ile trwa pozycjonowanie sklepu. Moim celem jest uzyskanie jak najlepszych efektów, w jak najkrótszym okresie czasowym, jednakże jest to proces czasochłonny, na który wpływ ma wiele aspektów. Do istotnych czynników, decydujących o długości okresu pozycjonowania jest wiek domeny, liczba oraz jakość stron konkurencji, zastosowane techniki budowy strony przed pozycjonowaniem, oraz jej dotychczasowa historia (z włączeniem kar nakładanych przez Google). Aspektem, mającym duży wpływ na czas wykonania zlecenia jest wielkość serwisu oraz ilość oferowanego asortymentu. Z własnego doświadczenia wiem, że minimalny czas na zauważenie efektów dokonanego pozycjonowania wynosi około 3 do 6 miesięcy. Należy pamiętać, iż pozycjonowanie jest procesem długotrwałym, który trzeba na bieżąco dostosowywać do konkurencji, oraz aktualizacji stosowanych przez Google.

Cena pozycjonowania sklepów internetowych
Cena pozycjonowania sklepu internetowego jest uzależniona od długości oraz obszerności danego zlecenia. Warto pamiętać, że w porównaniu ze stosowaniem innych abonamentów reklamowych, jest to jedna z najtańszych propozycji, zwiększania widoczności Twojej domeny. Na koszt pozycjonowania ma wpływ wiele aspektów. Jednym z najważniejszych jest szerokość oraz wielkość asortymentu, jaki oferujesz swoim klientom. Kolejnymi istotnymi elementami jest branża, w jakiej funkcjonujesz oraz liczba konkurencji. Pamiętaj, że branża e-commerce wraz z rozwojem technologicznym jest stale rozwijana, a jej dynamiczne tempo zmian oraz rosnąca liczba konkurencji, wpływa na ilość pracy, jaką potrzebuję do osiągnięcia oczekiwanych efektów.

Etapy pozycjonowania sklepów internetowych
Analiza i dobór słów kluczowych
Analiza konkurencji i branży
Dokonuję dokładnej analizy słów kluczowych u konkurencji, aby zrozumieć, jakie frazy są najczęściej wyszukiwane przez klientów. Pozwala to na lepsze zrozumienie intencji użytkowników. Po odnalezieniu odpowiednich fraz analizuję konkurencję pod względem wyglądu strony, zastosowanych linków, czy treści blogowych występujących na portalach. Dzięki zastosowanym technikom, dokonuję porównania i znajduję punkty, które mogą podnieść widoczność Twojej witryny wśród konkurencji. Przeprowadzenie analizy konkurencji, jest dużym ułatwieniem w przygotowaniu strategii działań SEO. Pozwala to również na określenie ilości czasu potrzebnego do wyróżnienia Twojego sklepu wśród konkurencji, ale również do określenia przybliżonego kosztu realizacji danego zlecenia.
Audyt SEO
Audyt SEO jest nierozerwalnym elementem, potrzebnym do prawidłowego dokonania pozycjonowania internetowego sklepu. Po jego przeprowadzeniu poznaje wszystkie negatywne aspekty występujące na Twojej witrynie, oraz ustalam odpowiednią strategię, ułatwiającą komunikację z robotami wyszukiwarki. Do czynników, które sprawdzam, należy miedzy innymi: zastosowane linkowanie, publikowane treści, czy rozmieszczenie informacji na stronie. Nawet niewielkie błędy, występujące na portalu, mają znaczący wpływ na zmniejszenie widoczności Twojej witryny podczas wyszukiwania w Google. Po dokonaniu analizy, uwzględniam w audycie własne rekomendacje, dzięki którym, w łatwiejszy sposób można pozbyć się problematycznych aspektów, decydujących o widoczności Twojej domeny.
Wdrożenie rekomendacji
Przygotowanie i optymalizacja treści
Link building i content marketing
Pozycjonując sklep wykorzystuje najlepsze narzędzia














Raportowanie pozycjonowania sklepu internetowego
Przygotowuje raporty w Google Data Studio wykorzystując integracje narzędzi do raportowania poprzedniego miesiąca, dzięki temu zawsze masz dostęp do całej historii naszej współpracy.
Raporty są tworzone przy wykorzystywaniu narzędzi:
Google Search Console
ruch organiczny na stronie z wyszukiwarki Google
Google Analitycs
ruch ze wszystkich kanałów marketingowych
Monitoring pozycji
codzienne statystyki słów kluczowych
Monitoring widoczności
widoczność serwisu w wyszukiwarce Google
Własne moduły
funkcjonalności które pozwalają na łatwe weryfikowanie podjętych działań
Najczęściej zadawane pytania
Ile trwa pozycjonowanie sklepu internetowego?
Co wpływa na pozycjonowanie sklepu?
Pozycjonowanie jest procesem, który stale się rozwija. W tym momencie, ponad 200 czynników, wpływa na plasowanie się Twojego przedsiębiorstwa w rankingu Google. Podczas pracy skupiam się przede wszystkim na takich obszarach jak: optymalizacja strony, dostosowanie treści, link building, czy rozbudowę aspektów technicznych.
Czy działania SEO będą raportowane?
Na jakich platformach e-commerce pozycjonuje?
Ze względu na wieloletnie doświadczenie, podejmuję współprace z wieloma przedsiębiorstwami z zakresu e-commerce, bez względu na zastosowany silnik w sklepie.
Ile kosztuje pozycjonowanie sklepu internetowego?
Na jaki czas umowa pozycjonowania sklepu?
Do każdego klienta podchodzę w sposób indywidualny. Pozycjonowanie jest procesem długotrwałym, a jego ostateczny wynik jest uzależniony od wielu czynników, dlatego podpisuję umowę na czas nieokreślony z miesięcznym okresem wypowiedzenia.