pozycjonowanie stron internetowych

Skuteczne Pozycjonowanie Stron Internetowych

Twoja wyższa pozycja w Google - naszym sukcesem

Co to jest pozycjonowanie?

Pozycjonowanie stron pozwala na uwidocznienie Twojego portalu wśród konkurencji. Wielu z nas zastanawia się w jaki sposób po wpisaniu danej sekwencji, strony są posortowane od najlepiej dopasowanych. Dzieje się to, dzięki odpowiedniemu zastosowaniu technik SEO (ang. Serach Engine Optimalisation). Nie jest to zrządzenie przypadku, a działanie wykwalifikowanej osoby. Pozycjonowanie pozwoli na zwiększenie widoczności podczas wyszukiwania odpowiednio dopasowanych fraz. Nie jest to tym samym, co wykupienie płatnych reklam. Jednym z najczęściej spotykanych mechanizmów pozycjonowania jest odpowiednie zastosowanie słów kluczowych. Działania z zakresu pozycjonowania pozwalają na zwiększenie uwidocznienia strony w rankingu Google. Większa widoczność jest równa z większą ilością osób odwiedzających Twoją witrynę, co przekłada się na wzrost zysków. Pozycjonowanie jest działaniem ciągłym, dlatego warto pamiętać, że jednorazowe zastosowanie metod wspomagających uwidocznienie strony www, nie przyniesie skutków długofalowych, bez powtarzalności danej czynności. Istotna jest popularność wyszukiwanej frazy. W dobie digitalizacji, bez zastosowania odpowiednich metod pozycjonowania, wybicie spośród miliona stron graniczy z cudem.

Zamów bezpłatną wycenę pozycjonowania strony

Cel pozycjonowania stron

Zastanawiasz się, jaki jest główny cel pozycjonowania stron? Przede wszystkim najważniejszą korzyścią jest zwiększenie widoczności Twojej platformy, podczas wyszukiwań www. Pozwala to na dotarcie do większej ilości klientów bądź czytelników, w zależności od formy prowadzonej działalności. To z kolei przekłada się na wzrost sprzedaży, a tym samym zwiększanie zysków. Warto pamiętać, że najwięcej osób odwiedza pierwsze 10 stron, które wyświetlają się po wpisaniu wyszukiwanej sekwencji. Warto zastanowić się, czy robiliśmy kiedyś zakupy, zaglądając na 5 stronę wyszukiwarki www? Raczej jest to dość rzadkie zjawisko. Z punktu psychologicznego, klienci często mają większe zaufanie do stron, które wyświetlają się na samej górze rankingu wyszukiwarki. Drugą ważną cechą pozycjonowania stron jest stosowanie tak zwanej autoreklamy.

Przy zastosowaniu odpowiedniej wiedzy, jest to rozwiązanie o wiele bardziej opłacalne, jak i skuteczne, w porównaniu z wykupieniem abonamentów reklamowych. Wielu klientów niechętnie korzysta z ofert reklamowanych. Często, są one oznakowane symbolem „treść reklamowa”, co dodatkowo zniechęca do korzystania. Dużo lepiej prezentują się strony, na których nie widnieją informacje o treściach reklamowanych, dlatego warto korzystać z pozycjonowania, podczas prowadzenia własnego biznesu. Istotną kwestią jest wiedza, że jednokrotne pozycjonowanie nie zawsze wystarczy Ci na długi okres czasu. Strony internetowe ciągle się rozwijają, a konkurencja dba o odpowiednią autoreklamę, dlatego należy na bieżąco przyglądać się sytuacji na rynku internetowym i korzystać z fachowej pomocy.

Dlaczego warto pozycjonować stronę

Pozycjonowanie stron może wydać się dla Ciebie czymś nie do końca zrozumiałym. Warto zastanowić się, dlaczego ta działalność jest tak istotna i warta swojej ceny. Głównym powodem jest zwiększenie liczby osób odwiedzających doktrynę. Samo utworzenie, ładnej i przejrzystej strony nie daje gwarancji wybicia się i przezwyciężenia konkurencji. Co powoduje zahamowanie sprzedaży i osiągnięcie niskich zysków. Pozycjonowanie pozwala na zwiększenie ruchów osób odwiedzających stronę. Z biegiem czasu staniesz się coraz bardziej rozpoznawalny, dzięki czemu pozyskasz nowych obserwatorów, bądź klientów. Należy pamiętać, iż pozycjonowanie jest dość popularną techniką, dlatego musimy podejmować stałe działania w tym zakresie, aby nie doprowadzić do przewagi naszej konkurencji. Kolejnym istotnym powodem jest wzbudzenie zaufania wśród klientów. Wysokie miejsce w rankingu Google zwiększa oglądalność, co prowadzi do wzrostu liczby osób odwiedzających portal. Ma to wpływ na budowanie zaufania wśród klientów oraz wzmocnieniu wiarygodności naszej strony.

Zastosowanie odpowiedniej metody pozycjonowania pozwala na wzrost liczby nowych odwiedzających nawet o kilkadziesiąt procent w krótkim okresie. Odpowiednie narzędzia pozwalają na stałą kontrolę efektów pracy, dzięki czemu podczas tworzenia zestawień oraz odpowiednich analiz widzimy skutki pracy. Warto pamiętać, że wyniki organiczne (pozycjonowane, a nie reklamowane), budzą większe zaufanie wśród klientów, niż oferty sponsorowane.

Jakie działania obejmują pozycjonowanie stron?

Pozycjonowanie strony jest dość skomplikowanym procesem, którego głównym celem jest zwiększenie pozycji w wyszukiwarce Google. Nie jest to samo wprowadzenie faz kluczowych, ale przeprowadzenie dokładnej analizy zarówno wewnętrznej, jak i zewnętrznej, co pozwala na dostosowanie metod działania. Dbam o odpowiednio przeprowadzone badania, dzięki czemu zapewniam stały rozwój Twojej strony. Pozycjonowanie składa się z trzech podstawowych etapów, do których zaliczamy: audyt strony, działania on-site (ruchy w obrębie witryny internetowej) oraz działania off-site (poza witryną internetową).

Audyt strony

Przeprowadzam w sposób kompleksowy audyt, który jest niczym innym jak oceną funkcjonującej strony internetowej. Służy on ocenie działalności, przed rozpoczęciem pozycjonowania, co pozwala na wyodrębnienie mocnych oraz słabych stron. Dokonuję analizy plusów i minusów, dzięki czemu wiem, jakie techniki pozycjonowania mogą przynieść najlepsze efekty. Jest to podstawowe działanie, dzięki któremu mogę dokonać eliminacji dotychczas stosowanych błędów i wdrożyć działania, które przyniosą lepsze efekty w krótszym okresie czasowym.

Działania on-site

Działania on-site są to wszystkie ruchy stosowane w obrębie strony internetowej. Mogą one podlegać ciągłej obserwacji oraz modyfikacji. Mają one szeroki wpływ na wyniki wyszukiwania, ponieważ są zgodne z algorytmami Google. Do najczęstszych działań on-site możemy zaliczyć: odpowiednią optymalizację strony zarówno pod względem wizualnym, jak i treściowym. Poprawa nagłówków, zwiększanie bądź zmiana rozmieszczenia fraz kluczowych pozwala na uzyskanie dobrych efektów pozycjonowania. Ze strony wizualnej, często przeprowadzam skondensowania treści, czy zmiany grafiki. Jeżeli chcesz, aby Twoja strona miała odpowiedni wygląd zarówno na komputerze, jak i urządzeniach mobilnych, w odpowiedni sposób zadbam o optymalizację witryny, tak aby funkcjonowała odpowiednio na każdym urządzeniu. Przeprowadzam również działania techniczne, dzięki którym Twoja strona będzie funkcjonowała sprawnie i ograniczy skutki uboczne przeciążeń.

Działania off-site

Działania off-site jak sama nazwa wskazuje, cechują się zmianami poza witryną internetową. Te techniki mają szeroki wpływ na widoczność oraz budowaną reputację. Głównym działaniem jest stosowanie tzw. linkowania na stronach zewnętrznych. Dużą rolę odgrywają tutaj portale społecznościowe, dzięki którym potrafię dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców. Działania z zakresu off-site są dość czasochłonne, ale dzięki doświadczeniu wiem, w jaki sposób mogę zwiększyć Twoją reputację oraz oglądalność strony internetowej. Zawsze dbam o wysoką jakość treści, ponieważ gra ona główne skrzypce w całym przedsięwzięciu.

Ile kosztuje pozycjonowanie stron?

Pozycjonowanie strony nie ma jednej standardowej ceny. Wszystko jest zależne od czasu, jaki jest potrzebny na zrealizowanie danego zlecenia, ale również objętości strony internetowej. SEO jest stałym procesem, który powinien być powtarzalny i analizowany. Na koszt końcowy składa się audyt, analiza konkurencji, dobór metod działania oraz monitoring oczekiwanych rezultatów. Sam audyt może plasować się od kwoty 200 zł do kilku tysięcy. Dlatego kwota końcowa jest uzależniona od ilości pracy, jaką trzeba wykorzystać do wykonania danego zlecenia oraz jego objętości.

Dlaczego warto zaufać  

Pozyskanie zaufania klienta jest dla mnie kluczowe. Dzięki wielu latom pracy znam odpowiednie techniki oraz metody działania w świecie internetowym. Do każdego zlecenia podchodzę w sposób indywidualny. Stały kontakt z klientem jest priorytetem podczas podejmowania decyzji, mających wpływ na zachodzące zmiany. O wszystkich przedsięwzięciach informuję swoich zleceniodawców, dzięki czemu jestem otwarty na wszelakie uwagi oraz propozycje. Moim najważniejszym celem jest uzyskanie satysfakcji klienta.

Pozycjonując wykorzystuje najlepsze narzędzia

99 - 999 $ / miesięcznie
144 £ / na rok
O - 250 PLN / miesięcznie
99 - 999 $ / miesięcznie
99 - 399 $ / miesięcznie
99 - 599 $ / miesięcznie
47 - 380 € / miesięcznie
darmowe
15 - 150 $ / miesięcznie
79 $ / miesięcznie

Raportowanie pozycjonowania stron

Przygotowuje raporty w Google Data Studio wykorzystując integracje narzędzi do raportowania poprzedniego miesiąca, dzięki temu zawsze masz dostęp do całej historii naszej współpracy.

Raporty są tworzone przy wykorzystywaniu narzędzi:

Google Search Console

 ruch organiczny na stronie z wyszukiwarki Google

Google Analitycs

ruch ze wszystkich kanałów marketingowych

Monitoring pozycji

codzienne statystyki słów kluczowych

Monitoring widoczności

widoczność serwisu w wyszukiwarce Google

Własne moduły

funkcjonalności które pozwalają na łatwe weryfikowanie podjętych działań

Zapytaj o ofertę pozycjonowania swojej strony

Najczęściej zadawane pytania

Czy można zagwarantować efekty pozycjonowania?

Każde działanie z zakresu pozycjonowania przynosi korzyści. Jednakże w zależności od częstotliwości dokonywania zmian, popularności frazy kluczowej oraz ilości konkurencji, zależny jest efekt. Przy frazach bardziej popularnych, należy częściej dokonywać zmian i analiz, a efekt jest widoczny po dłuższym okresie czasowym.

Pozycjonowanie to jednorazowa usługa czy stałe zlecenie?

Pozycjonowanie może być zarówno usługą jednorazową, jak i stałym zleceniem. Warto pamiętać, że raz wykonane pozycjonowanie, nie daje gwarancji stałych efektów. Strony internetowe coraz bardziej się rozwijają, a konkurencja tylko czeka na moment naszych słabości. Warto pamiętać, że wielu posiadaczy stron korzysta z pozycjonowania, dlatego należy dokonywać stałych analiz i unowocześnień w obrębie Twojej witryny.

Jak długo trwa pozycjonowanie?

Czas trwania procesu pozycjonowania jest zależny od popularności występujących fraz. Po przeprowadzeniu audytu jestem w stanie dokonać wstępnej oceny czasu, jaki będzie potrzebny do zrealizowania danego przedsięwzięcia. W przypadku fraz mało popularnych jest to okres około 3 miesięcy, przy bardziej popularnych może wynosić około 9-12 miesięcy.

Na jak długo podpisywana jest umowa?

Długość trwania umowy jest zależna od własnych preferencji. Umowa o dzieło zostaje zakończona w momencie wykonania wszystkich wskazanych czynności. Umowa o świadczenia usług jest długoterminowa i zależna od rezultatów, jaki osiągamy.

Jak można weryfikować pozycjonowanie strony?

Najprostszą metodą dzięki, której możemy zauważyć skutki pozycjonowania, jest wpisanie frazy kluczowej w wyszukiwarkę Google, oraz sprawdzenie, na którym miejscu plasuje się Twoja witryna. Dokonuję również dokładnej kontroli, dzięki czemu jesteś w stanie zauważyć, jak zwiększyła się liczba osób odwiedzających Twoją stronę.

Co to jest pozycjonowanie stron?

Pozycjonowanie stron jest to działanie mające na celu zwiększenie widoczności Twojej witryny podczas wpisywania wyszukiwanej frazy. Często na początku rankingu ukazują się strony funkcjonujące przez długi czas oraz te, w których zastosowano odpowiednie frazy kluczowe. Dzięki zastosowaniu działań z zakresu on-site oraz off-site jestem w stanie realnie zwiększyć liczbę osób odwiedzających Twoją witrynę.

Czy pozycjonowanie jest potrzebne?

Pozycjonowanie jest jedną z najistotniejszych czynników podczas tworzenia oraz prowadzenia stron internetowych. W dobie digitalizacji konkurencja jest tak duża, że ciężko samemu wypromować własną stronę www, przez co często „giniemy” wśród naszych oponentów. Wzrost liczby osób korzystającej z naszej strony przekłada się na zwiększenie rozpoznawalności, co powoduje zwiększanie zysków.

Kiedy są widoczne pierwsze efekty?

Pierwsze efekty mogą być widoczne po okresie około 3 miesięcy przy mniej popularnych frazach. Przy działaniach na frazach często występujących jest to okres wynoszący nie mniej niż 6 miesięcy. Dokładam wszelkich starań, aby w sposób maksymalny skrócić czas oczekiwania klienta na pierwsze efekty.

Najnowsze artykuły

Pozycjonowanie lokalne – czym jest i dlaczego warto inwestować w lokalne SEO?

Pozycjonowanie lokalne to nic innego jak szereg działań mających na celu osiągniecie wysokich wyników w wyszukiwarkach na lokalnym rynku. Aby…
Czytaj więcej

Audyt SEO – co to jest, dlaczego warto go przeprowadzić i jak to zrobić?

Osoby, które prowadzą własną stronę internetową starają się, aby była ona jak najbardziej atrakcyjna dla potencjalnych użytkowników oraz dobrze pozycjonowała…
Czytaj więcej

Ile kosztuje skuteczne pozycjonowanie strony internetowej?

Pozycjonowanie strony internetowej to bardzo obszerny, jednak zyskujący ostatnimi czasy dużą popularność temat. Zbieranie ruchu na stronie, tak, aby być…
Czytaj więcej

Czy znasz te programy do kontroli rodzicielskiej?

raz z rozwojem Internetu oraz nowych technologii, ludzie zarówno starsi, jak i młodsi zyskali nieograniczone możliwości. Wszyscy mają szansę robić…
Czytaj więcej

Dlaczego Cyberpunk 2077 to majstersztyk w wykonaniu Redów?

Cyberpunk 2077 to gra wyczekiwana przez rzeszę fanów gier AAA. Tytuł ten był wielokrotnie przekładany, w celu perfekcyjnego dopracowania najmniejszych…
Czytaj więcej

Czy wiesz, że… złożenie komputera nie takie jest trudne?

Budowanie komputera od podstaw jest zwykle bardziej opłacalnym rozwiązaniem, niż inwestowanie w gotowy zestaw. Producenci, którzy oferują nam poskładanego "peceta",…
Czytaj więcej