Pozycjonowanie Stron Internetowych
Twoja wyższa pozycja w Google – naszym sukcesem
Co to jest pozycjonowanie?
Pozycjonowanie stron pozwala na uwidocznienie Twojego portalu wśród konkurencji. Wielu z nas zastanawia się w jaki sposób po wpisaniu danej sekwencji, strony są posortowane od najlepiej dopasowanych. Dzieje się to, dzięki odpowiedniemu zastosowaniu technik SEO (ang. Search Engine Optimization). Nie jest to zrządzenie przypadku, a działanie wykwalifikowanej osoby. Pozycjonowanie pozwoli na zwiększenie widoczności podczas wyszukiwania odpowiednio dopasowanych fraz. Nie jest to tym samym, co wykupienie płatnych reklam. Jednym z najczęściej spotykanych mechanizmów pozycjonowania jest odpowiednie zastosowanie słów kluczowych.
Działania z zakresu pozycjonowania pozwalają na zwiększenie uwidocznienia strony w rankingu Google. Większa widoczność jest równa z większą ilością osób odwiedzających Twoją witrynę, co przekłada się na wzrost zysków. Pozycjonowanie jest działaniem ciągłym, dlatego warto pamiętać, że jednorazowe zastosowanie metod wspomagających uwidocznienie strony www, nie przyniesie skutków długofalowych, bez powtarzalności danej czynności. Istotna jest popularność wyszukiwanej frazy. W dobie digitalizacji, bez zastosowania odpowiednich metod pozycjonowania, wybicie spośród miliona stron graniczy z cudem.
Jakie działania obejmują pozycjonowanie stron?
Pozycjonowanie strony jest dość skomplikowanym procesem, którego głównym celem jest zwiększenie pozycji w wyszukiwarce Google. Nie jest to samo wprowadzenie faz kluczowych, ale przeprowadzenie dokładnej analizy zarówno wewnętrznej, jak i zewnętrznej, co pozwala na dostosowanie metod działania. Dbam o odpowiednio przeprowadzone badania, dzięki czemu zapewniam stały rozwój Twojej strony. Pozycjonowanie składa się z trzech podstawowych etapów, do których zaliczamy: audyt strony, działania on-site (ruchy w obrębie witryny internetowej) oraz działania off-site (poza witryną internetową).
Audyt strony
Przeprowadzam w sposób kompleksowy audyt, który jest niczym innym jak oceną funkcjonującej strony internetowej. Służy on ocenie działalności, przed rozpoczęciem pozycjonowania, co pozwala na wyodrębnienie mocnych oraz słabych stron. Dokonuję analizy plusów i minusów, dzięki czemu wiem, jakie techniki pozycjonowania mogą przynieść najlepsze efekty. Jest to podstawowe działanie, dzięki któremu mogę dokonać eliminacji dotychczas stosowanych błędów i wdrożyć działania, które przyniosą lepsze efekty w krótszym okresie czasowym.
Działania on-site
Działania on-site są to wszystkie ruchy stosowane w obrębie strony internetowej. Mogą one podlegać ciągłej obserwacji oraz modyfikacji. Mają one szeroki wpływ na wyniki wyszukiwania, ponieważ są zgodne z algorytmami Google. Do najczęstszych działań on-site możemy zaliczyć: odpowiednią optymalizację strony zarówno pod względem wizualnym, jak i treściowym. Poprawa nagłówków, zwiększanie bądź zmiana rozmieszczenia fraz kluczowych pozwala na uzyskanie dobrych efektów pozycjonowania. Ze strony wizualnej, często przeprowadzam skondensowania treści, czy zmiany grafiki. Jeżeli chcesz, aby Twoja strona miała odpowiedni wygląd zarówno na komputerze, jak i urządzeniach mobilnych, w odpowiedni sposób zadbam o optymalizację witryny, tak aby funkcjonowała odpowiednio na każdym urządzeniu. Przeprowadzam również działania techniczne, dzięki którym Twoja strona będzie funkcjonowała sprawnie i ograniczy skutki uboczne przeciążeń.
Działania off-site
Działania off-site jak sama nazwa wskazuje, cechują się zmianami poza witryną internetową. Te techniki mają szeroki wpływ na widoczność oraz budowaną reputację. Głównym działaniem jest stosowanie tzw. linkowania na stronach zewnętrznych. Dużą rolę odgrywają tutaj portale społecznościowe, dzięki którym potrafię dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców. Działania z zakresu off-site są dość czasochłonne, ale dzięki doświadczeniu wiem, w jaki sposób mogę zwiększyć Twoją reputację oraz oglądalność strony internetowej. Zawsze dbam o wysoką jakość treści, ponieważ gra ona główne skrzypce w całym przedsięwzięciu.
Cel pozycjonowania stron internetowych
Zastanawiasz się, jaki jest główny cel pozycjonowania stron? Przede wszystkim najważniejszą korzyścią jest zwiększenie widoczności Twojej platformy, podczas wyszukiwań www. Pozwala to na dotarcie do większej ilości klientów bądź czytelników, w zależności od formy prowadzonej działalności. To z kolei przekłada się na wzrost sprzedaży, a tym samym zwiększanie zysków. Warto pamiętać, że najwięcej osób odwiedza pierwsze 10 stron, które wyświetlają się po wpisaniu wyszukiwanej sekwencji. Warto zastanowić się, czy robiliśmy kiedyś zakupy, zaglądając na 5 stronę wyszukiwarki www? Raczej jest to dość rzadkie zjawisko. Z punktu psychologicznego, klienci często mają większe zaufanie do stron, które wyświetlają się na samej górze rankingu wyszukiwarki. Drugą ważną cechą pozycjonowania stron jest stosowanie tak zwanej autoreklamy. Przy zastosowaniu odpowiedniej wiedzy, jest to rozwiązanie o wiele bardziej opłacalne, jak i skuteczne, w porównaniu z wykupieniem abonamentów reklamowych. Wielu klientów niechętnie korzysta z ofert reklamowanych. Często, są one oznakowane symbolem „treść reklamowa” co dodatkowo zniechęca do korzystania. Dużo lepiej prezentują się strony, na których nie widnieją informacje o treściach reklamowanych, dlatego warto korzystać z pozycjonowania, podczas prowadzenia własnego biznesu. Istotną kwestią jest wiedza, że jednokrotne pozycjonowanie nie zawsze wystarczy Ci na długi okres czasu. Strony internetowe ciągle się rozwijają, a konkurencja dba o odpowiednią autoreklamę, dlatego należy na bieżąco przyglądać się sytuacji na rynku internetowym i korzystać z fachowej pomocy.
Dlaczego warto pozycjonować stronę www
Pozycjonowanie stron może wydać się dla Ciebie czymś nie do końca zrozumiałym. Warto zastanowić się, dlaczego ta działalność jest tak istotna i warta swojej ceny. Głównym powodem jest zwiększenie liczby osób odwiedzających doktrynę. Samo utworzenie, ładnej i przejrzystej strony nie daje gwarancji wybicia się i przezwyciężenia konkurencji. Co powoduje zahamowanie sprzedaży i osiągnięcie niskich zysków. Pozycjonowanie pozwala na zwiększenie ruchów osób odwiedzających stronę. Z biegiem czasu staniesz się coraz bardziej rozpoznawalny, dzięki czemu pozyskasz nowych obserwatorów, bądź klientów. Należy pamiętać, iż pozycjonowanie jest dość popularną techniką, dlatego musimy podejmować stałe działania w tym zakresie, aby nie doprowadzić do przewagi naszej konkurencji. Kolejnym istotnym powodem jest wzbudzenie zaufania wśród klientów. Wysokie miejsce w rankingu Google zwiększa oglądalność, co prowadzi do wzrostu liczby osób odwiedzających portal. Ma to wpływ na budowanie zaufania wśród klientów oraz wzmocnieniu wiarygodności naszej strony.
Zastosowanie odpowiedniej metody pozycjonowania pozwala na wzrost liczby nowych odwiedzających nawet o kilkadziesiąt procent w krótkim okresie. Odpowiednie narzędzia pozwalają na stałą kontrolę efektów pracy, dzięki czemu podczas tworzenia zestawień oraz odpowiednich analiz widzimy skutki pracy. Warto pamiętać, że wyniki organiczne (pozycjonowane, a nie reklamowane), budzą większe zaufanie wśród klientów, niż oferty sponsorowane.
Efekty pozycjonowania strony
Pozycjonowanie stron internetowych cennik
Pozycjonowanie strony nie ma jednej standardowej ceny. Wszystko jest zależne od czasu, jaki jest potrzebny na zrealizowanie danego zlecenia, ale również objętości strony internetowej. SEO jest stałym procesem, który powinien być powtarzalny i analizowany. Na koszt końcowy składa się audyt, analiza konkurencji, dobór metod działania oraz monitoring oczekiwanych rezultatów. Sam audyt może plasować się od kwoty 200 zł do kilku tysięcy. Dlatego kwota końcowa jest uzależniona od ilości pracy, jaką trzeba wykorzystać do wykonania danego zlecenia oraz jego objętości.
Pozycjonowanie na Start
1 000 zł
brutto
Pozycjonowanie Optymalne
2 000 zł
brutto
Popularny
Pozycjonowanie Premium
4 000 zł
brutto