Pozycjonowanie lokalne
Twoja wysoka pozycja w Google w wynikach lokalnych
Jesteś właścicielem sklepu lokalnego lub prowadzisz lokalny biznes? Zależy Ci na dużej liczbie odbiorców i większej rozpoznawalności? Zainteresuj się tematem pozycjonowania lokalnego i jego wpływem na Twój mały biznes. Wykorzystanie możliwości zwiększenia widoczności Twojej strony w wyszukiwarce Google, pozwoli Twojej stronie na docieranie do nowych klientów szukających takich usług lokalnie. Pozycjonowanie lokalne w obrębie Twojego miasta (lokalne SEO) jest to działanie, mające na celu zoptymalizowanie Twojego serwisu i dostosowaniu do wymogów które stawia nam Google. Zoptymalizowanie serwisu oraz ciągłe działania SEO pozytywnie wpływa na wyższe miejsca w rankingu wyszukiwań Google. Pozycjonowanie lokalne jest w głównej mierze skorelowane z miejscem, w którym znajduje się Twoje przedsiębiorstwo i jest skierowane przede wszystkim do przedsiębiorstw, które działają w określonym mieście czy dzielnicy lub najbliższej okolicy.
Lokalne pozycjonowanie stron internetowych
Głównym celem pozycjonowania lokalnego jest wypromowanie Twojej strony na konkretne zapytania. Istotną rolę odgrywają słowa kluczowe, takie jak nazwa miejscowości, branża, czy słowa powiązane z Twoim biznesem. Klienci wpisujący odpowiednią lokalizację, są zainteresowani usługami, tylko w określonym obrębie, dlatego pozycjonowanie lokalne odgrywa ważną rolę. Jeżeli szukasz odpowiedniej osoby, która od początku do końca zajmie się odpowiednim wypromowaniem Twojej firmy i zwiększy jej rozpoznawalność, skontaktuj się ze mną. Moja oferta jest skierowana do szerokiej grupy zleceniodawców. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu potrafię pomóc takim grupom przedsiębiorców jak:
Lokalne pozycjonowanie jest jedną z najskuteczniejszych metod promowania swojej firmy. Ta technika należy do jednych z bardziej opłacalnych w porównaniu z reklamami. Wykorzystuję specjalistyczną wiedzę i doświadczenie w taki sposób, aby sprostać oczekiwaniom klienta, dzięki czemu pozycjonowanie lokalne staje się bardziej opłacalne od wykupienia abonamentów reklamowych. Płatne reklamy są często widoczne dla potencjalnych klientów, wyświetlane są one z dodatkowym opisem jak „reklama, produkt reklamowany, bądź promowany” co może zniechęcać do skorzystania z tych usług. Warto też pamiętać że działania takie jak pozycjonowanie lokalne nie powinny być jednorazowe, ponieważ trzeba mieć na uwadze rozwój konkurencji, która też prowadzi swoje działania autopromocyjne.
Wyniki wyszukiwania lokalnego pozycjonowania
Użytkownicy wyszukiwarki Google, rozpoczynając poszukiwania interesujących ofert usług i nie tylko, często wpisują nazwę miejscowości, bądź przybliżoną lokalizację, w celu znalezienia odpowiedniego przedsiębiorstwa, blisko swojej okolicy. Wraz z rozwojem technologicznym, wyszukiwania stają się coraz dokładniejsze i bardziej dopasowane do użytkowników. Dzięki aktualizacji Google, która miała miejsce w 2015 roku, wyszukiwane frazy często są geolokalizowane. Oznacza to, że jeżeli wpiszesz w wyszukiwarkę np. frazę „sklep wędkarski”, to w wynikach na samej górze rankingu wizytówek firm znajdą się w pobliżu miejsca, z którego dokonujesz wyszukiwania. Jest to ściśle powiązane z funkcjonowaniem Google Maps. Twoje urządzenie wysyła sygnał poprzez GPS, adres IP, bądź sieć, do której jest zalogowany, dzięki czemu oferty są dostosowane do Twojego położenia. Głównym celem tego działania jest zaproponowanie usług znajdujących się blisko Twojego miejsca, aby można z nich skorzystać w jak najkrótszym czasie. Drugim czynnikiem, mającym wpływ na wynik wyszukiwania są pozostawione opinie przez Twoich klientów.
Dlatego promowanie lokalne jest tak istotne dla Twojego przedsiębiorstwa. Dzięki technologii, jaką jest geolokalizacja, dotrzesz do klientów, znajdujących się w okolicy. Odpowiednie techniki pozycjonowania, pozwolą na lepsze dotarcie do klientów podczas wpisywania fraz, powiązanych z Twoją branżą, bądź lokalizacją.
Strategia i etapy pozycjonowania lokalnego
Pozycjonowanie lokalne jest silnie powiązane ze standardowym pozycjonowaniem, jednakże główną różnicą jest dostosowanie pozycjonowania do funkcjonowania w obrębie danej lokalizacji. Zajmuje się odpowiednim pozyskiwaniem linków zewnętrznych, dzięki czemu pozycjonowanie przyniesie jeszcze lepsze efekty. Odpowiednie działania pozwalają na powiązanie słów kluczowych z lokalizacją, co przyczynia się do zwiększenia widoczności Twojego przedsiębiorstwa.Moim głównym celem jest skupienie się na efektach, jakie chcesz osiągnąć. Poprzez wnikliwą analizę konkurencji, kondycji Twojej strony oraz intencji potencjalnych klientów jestem w stanie zaoferować Tobie najlepsze rozwiązanie, które sprawdzi się dla Twojego przedsiębiorstwa i przyniesie oczekiwane efekty.
Analiza lokalnych słów kluczowych
Na początku zajmę się analizą i wyszukaniem najlepszych słów kluczowych, dostosowanych do Twojej domeny. To pozwoli mi na dalsze działania, których celem jest wyodrębnienie najistotniejszych fraz, na podstawie których budowana będzie Twoja strona. Następnie opracowuję szereg rekomendacji, które pozwolą na realne zwiększenie ilości osób, odwiedzających Twoją domenę.
Analiza lokalnej konkurencji
Dokonuję analizy konkurencji, która dostarcza mi wszystkich niezbędnych informacji, dotyczących najlepiej pasujących fraz kluczowych, biorąc pod uwagę algorytm wyszukiwania. Zwracam uwagę na ich widoczność podczas wyszukiwania, zastosowane linkowania oraz wszelkie aspekty techniczne. Efekty pozycjonowania lokalnego, są szybciej widoczne, niż w przypadku pozycjonowania na skalę ogólnokrajową. Duży wpływ na widoczność mojego działania ma lokalizacja, w której znajduje się dane przedsiębiorstwo. Duże miasta cechują się większą ilością firm konkurencyjnych, przez co walka o pierwsze miejsca w rankingu może być dłuższym procesem, jednakże nadal możliwym.
Wdrażanie optymalizacji na lokalnej stronie
Odpowiednia optymalizacja strony jest istotnym aspektem, podczas pozycjonowania. To nic innego jak fizyczny adres domeny, w której skład powinny wchodzić specjalne znaczniki w kodzie HTML. Optymalizacja opiera się również o odpowiednie dostosowanie treści występującej na stronie www. Treści powinny być spójne, wyczerpujące oraz cechujące się dużą użytecznością dla czytelnika. Rekomenduję zastosowanie nazw miejscowości powiązanych z daną branżą, w tekście oraz tytułach, co dodatkowo prowadzi do zwiększenia zauważalności Twojej strony podczas wyszukiwań Google.
Lokalny content marketing
Podczas pozycjonowania stron, dużą rolę odgrywają reklamy, w postaci artykułów eksperckich oraz sponsorowanych, znajdujące się na lokalnych stronach internetowych. Zajmuję się przygotowaniem treści o dużej wartości dla klientów, w których umieszczam odpowiednie linkowania. Ma to istotny wpływ na pozycję Twojej strony w rankingu Google. Na arenie lokalnej zastosowanie linków oddziałuje na budowanie zainteresowania, wśród społeczności danego obszaru.
Usługę pozycjonowania lokalnego oferujemy na terenie całego kraju
Efekty pozycjonowania lokalnego
Pozycjonowanie lokalne cennik
Koszt wykonania loklanego pozycjonowania jest uzależniony od wielu czynników. Duży wpływ na ostateczną cenę ma wielkość Twojej branży, ilość występującej konkurencji czy wielkość miejscowości. Im większe miasto, tym więcej przedsiębiorstw konkurujących. Kolejnym istotnym czynnikiem są technologie, na których Twoja strona została stworzona. Jeżeli występują pewne ograniczenia z zakresu edytorskiego, zastosowanie niektórych technik pozycjonowania może być ograniczone. Z reguły pozycjonowanie lokalne, ma niższą cenę niż pozycjonowanie na skalę krajową lub międzynarodową.Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat pozycjonowania lokalnego, aby wypromować swoją stronę, skontaktuj się ze mną. Znajdę najlepszą ofertę, indywidualnie dostosowaną do Twojego przedsiębiorstwa.
Pozycjonowanie Lokalne
na start
800 zł
brutto
Pozycjonowanie Lokalne
optymalne
1 500 zł
brutto
Popularny
Pozycjonowanie Lokalne
optymalne +
2 000 zł
brutto