Zdalne wsparcie – pomoc zdalna

To łatwa forma uzyskania wsparcia informatycznego bez względu na odległość, bez wychodzenia z domu. Dzięki tej możliwości możemy realizować pomoc przez niemal 24godziny. Jedyne wymaganie jakie powinien spełniać klient to sprawne połączenie internetowe.

Jak skorzystać z pomocy zdalnej?

To proste, poniżej przedstawiamy w skrócie przebieg serwisu zdalnego.

  • Kontaktujesz się, opisujesz swój problem i uzgadniasz dogodny dla Ciebie termin
  • Opłacasz z góry pierwszą godzinę pracy zdalnej
  • Pobierasz program wskazany przez nas
  • Uruchamiasz wcześniej pobrany program, zezwalasz na połączenie
  • Pracujemy nad rozwiązaniem Twojego problemu

Zdalna pomoc kiedy uzasadniona?

Istnieją dwa bezwzględne warunki, jakie musi spełniać Twój komputer w celu skorzystania z tej usługi;

  • system musi być sprawny i moc się uruchomić
  • musisz mieć polaczenie z Internetem

Są sytuacje kiedy pomoc zdalna jest uzasadnionym rozwiązaniem:

  • aktualizacja i instalacja programów
  • problemy z aplikacjami
  • problemy ze sterownikami
  • podejrzenie obecności wirusów na komputerze
  • problemy z klientami poczty Outlook, Thunderbird

Zdalna pomoc jaka cena?

Wsparcie rozliczamy w systemie godzinowym podanym w cenniku, jednak są sytuacje kiedy można uzgodnić indywidualne rozliczenie za wykonane prace.

Wypełnij formularz, a otrzymasz darmową wycenę