Pomoc zdalna
To łatwa forma uzyskania wsparcia informatycznego bez względu na odległość, bez wychodzenia z domu. Dzięki tej możliwości możemy realizować pomoc przez niemal 24godziny. Jedyne wymaganie jakie powinien spełniać klient to sprawne połączenie internetowe.
Jak skorzystać z pomocy zdalnej?
To proste, poniżej przedstawiamy w skrócie przebieg serwisu zdalnego.
-
Kontaktujesz się, opisujesz swój problem i uzgadniasz dogodny dla Ciebie termin
-
Opłacasz z góry pierwszą godzinę pracy zdalnej
-
Pobierasz program wskazany przez nas
-
Uruchamiasz wcześniej pobrany program, zezwalasz na połączenie
-
Pracujemy nad rozwiązaniem Twojego problemu
Zdalna pomoc kiedy uzasadniona?
Istnieja dwa bezwzględne warunki, jakie musi spelniac Twój komputer w celu skorzystania z tej usługi;
system musi być sprawny i moc się uruchomić
musisz mieć polaczenie z Internetem
Są sytuacje kiedy pomoc zdalna jest uzasadnionym rozwiązaniem:
- aktualizacja i instalacja programów
- problemy z aplikacjami
- problemy ze sterownikami
- podejrzenie obecności wirusów na komputerze
- problemy z klientami poczty Outlook, Thunderbird
Zdalna pomoc jaka cena?
Wsparcie rozliczamy w systemie godzinowym podanym w cenniku, jednak są sytuacje kiedy można uzgodnić indywidualne rozliczenie za wykonane prace.