Serwis laptopów
Naprawiamy laptopy wszystkich znanych marek
Naprawimy każdy model notebooka, ultrabooka i netbooka. Usuniemy wszystkie usterki i przywrócimy Twój laptop do życia. Nie uwierzysz, że komputer przenośny może działać tak dobrze. Zadbaj o swój sprzęt, daj się zaskoczyć i sprawdź, jakie usługi wykonujemy!
Serwis 4rtweb naprawia usterki pogwarancyjnych laptopów niżej wymienionych marek; Acer, Assus, Apple, Dell, Fujitsu-Siemens, HP, Lenovo, MSI, Samsung, Sony VAIO, Toshiba i innych
Masz problem z laptopem? Napisz do nas a my wycenimy naprawę.
Co naprawiamy w serwisie laptopów?
Wykonujemy naprawy i wymiany podzespołów w laptopie, a także dokonujemy ulepszenia i ich modernizacje.
- wymiana matrycy
- wymiana klawiatury
- wymiana lub dodanie RAM
- wymiana lub dodanie HDD
- wymiana zawiasów w laptopie
- wymiana karty sieciowej WiFi
- naprawa lub wymiana połamanej obudowy w laptopie
- czyszczenie laptopa
- naprawa systemu; instalacja, aktualizacja, sterowniki, usuwanie wirusów itp.
Popularne usterki w laptopach?
Poniżej przedstawiamy listę TOP 10 usterek w laptopach:
- czarny ekran w laptopie
- zalany laptop
- laptop się grzeje
- laptop się resetuje
- laptop się nie ładuje
- laptop nie chce się włączyć
- laptop się zawiesza
- laptop nie widzi dysku
- nie działa klawiatura
- nie działa wifi
Szanujemy Twoją prywatność
Wszystkie dane na Twoim laptopie są poufne, zadbamy o ich bezpieczeństwo. Bez zgody klienta nie dokonujemy zmian na dysku twardym. Oferujemy kopię zapasową dysku aby uchronić Ciebie przed ich ewentualną utratą, kopiujemy dane które zostaną przez Ciebie wskazane. Bezpieczeństwo danych naszych klientów jest dla nas priorytetem.
Jak długo trwa naprawa laptopa?
Wszystko zależy od usterki i jej stopnia skomplikowania, dostępności części oraz obłożenia pracy serwisu. Standardowym czasem realizacji usługi serwisu mieści się miedzy od 1 do 15 dni roboczych.
Wycena serwisu naprawy laptopa
Posiadając doświadczenie w serwisowaniu laptopów jesteśmy wstanie wycenić koszt naprawy niemal każdego laptopa dowolnego producenta. Niekiedy opis usterki przekazany w rozmowie telefonicznej lub w wiadomości e-mail często wystarczy do oszacowania kosztu usługi. Po każdej diagnozie informujemy klienta o wycenie usługi, bez jakiekolwiek akceptacji, nie dokonujemy napraw sprzętu. W sytuacji gdy klient zrezygnuje z naprawy pobieramy opłatę diagnostyczna zgodną z cennikiem.