
Cennik Pozycjonowania Stron
Na rok 2022
- Umowy na czas nieokreślony
- Audyt SEO w ramach umowy
Co wpływa na cenę pozycjonowania serwisu w wyszukiwarce Google?
Koszt pozycjonowania każdego z serwisów (wizytówka, sklep internetowy lub blog) jest zależne od wielu czynników, przede wszystkim od zakresu prac SEO, konkurencyjności oraz samej branży. Koszty pozycjonowania wahają się od kilku set złotych do kilkunastu tysięcy miesięcznie - sky's the limit. Dlatego bardzo ważne jest, aby budżet przeznaczony na działania pozycjonujące strony lub sklepu internetowego pozwalał na cykliczne i regularne prace co miesiąc. Taki proces zwiększa skuteczność moich działań dla Twojego serwisu.
Skuteczne pozycjonowanie strony internetowej lub sklepu on-line wymaga również odpowiedniego doświadczenia i korzystania ze specjalistycznych narzędzi, które wspierają pracę oraz ją ułatwiają. Niezależnie od wielkości prowadzonego przez Ciebie biznesu kolejne etapy usługi pozycjonowania są schematyczne, natomiast w przypadku sklepów i dużych serwisów wymagają większego zaangażowania i tym samym nakładów pracy, a zatem przekłada się to na wyższe koszty. Ostateczna cenna usługi ustalana jest indywidualnie analizując kilka czynników.
W koszt pozycjonowania strony Internetowej i szeroko rozumianych działań SEO składa się wiele rzeczy. W ramach usługi pozycjonowania wykonam audyt witryny, zawierający analizę czynników on-site i off-site, które wpływają na ocenę witryny przez algorytmy Google. W ramach usługi, przygotuje nowe treści dla strony, publikacje sponsorowane oraz wykonam analizę słów kluczowych. Większość wymienionych zadań wykonywana będzie cyklicznie co miesiąc, również otrzymasz raporty z prac przeprowadzonych w serwisie oraz informacje na temat widoczności Twojego serwisu w Google. Poniżej prezentowane narzędzia wspierają działania pozycjonujące (SEO) serwis i ich koszt jest skłądową która wpywa na wysokość kosztów związanych z dostarczaniem profesjonalnej usługi pozycjonowania dla Ciebie.
Przykładowe pakiety
- czat
- telefon
- spotkanie on-line
- Weryfikacja Google Search Console
- Konfiguracja Google Analytics
- Konfiguracja dashboardu, GTM i celów w GA
- Analiza techniczna
- Analiza słów kluczowych
- Analiza dostosowania strony do urządzeń mobilnych
- Analiza szybkości ładowania strony
- Analiza konkurencji
- Analiza zachowań użytkowników - Google Analitycs
- Treści na stronie
- Artykuły sponsorowane
- Wdrożenie bloga
- Content plan
- Artykuły na bloga
- Pozyskiwanie linków zewnętrznych
- Podstawowa analiza linków zewnętrznych
- Zawansowana analiza profilu linków zewnętrznych
- Monitorowanie serwisu w oparciu o GSC
- Monitorowanie wybranych fraz
- Monitorowanie widoczności serwisu
- Monitorowanie stanu strony
- Raport wykonanych publikacji
- Raport ruchu z kanałów
- Raport fraz kluczowych
- Raport działań prac SEO
- Raport widoczności serwisu
- czat
- telefon
- spotkanie on-line
- Weryfikacja Google Search Console
- Konfiguracja Google Analytics
- Konfiguracja dashboardu, GTM i celów w GA
- Analiza techniczna
- Analiza słów kluczowych
- Analiza dostosowania strony do urządzeń mobilnych
- Analiza szybkości ładowania strony
- Analiza konkurencji
- Analiza zachowań użytkowników - Google Analitycs
- Treści na stronie
- Artykuły sponsorowane
- Wdrożenie bloga
- Content plan
- Artykuły na bloga
- Pozyskiwanie linków zewnętrznych
- Podstawowa analiza linków zewnętrznych
- Zawansowana analiza profilu linków zewnętrznych
- Monitorowanie serwisu w oparciu o GSC
- Monitorowanie wybranych fraz
- Monitorowanie widoczności serwisu
- Monitorowanie stanu strony
- Raport wykonanych publikacji
- Raport ruchu z kanałów
- Raport fraz kluczowych
- Raport działań prac SEO
- Raport widoczności serwisu
Lecimy Po Więcej
- czat
- telefon
- spotkanie on-line
- Weryfikacja Google Search Console
- Konfiguracja Google Analytics
- Konfiguracja dashboardu, GTM i celów w GA
- Analiza techniczna
- Analiza słów kluczowych
- Analiza dostosowania strony do urządzeń mobilnych
- Analiza szybkości ładowania strony
- Analiza konkurencji
- Analiza zachowań użytkowników - Google Analitycs
- Treści na stronie
- Artykuły sponsorowane
- Wdrożenie bloga
- Content plan
- Artykuły na bloga
- Pozyskiwanie linków zewnętrznych
- Podstawowa analiza linków zewnętrznych
- Zawansowana analiza profilu linków zewnętrznych
- Monitorowanie serwisu w oparciu o GSC
- Monitorowanie wybranych fraz
- Monitorowanie widoczności serwisu
- Monitorowanie stanu strony
- Raport wykonanych publikacji
- Raport ruchu z kanałów
- Raport fraz kluczowych
- Raport działań prac SEO
- Raport widoczności serwisu
W ramach umowy zapewniam

bezpośredni kontakt

Najlepsze narzędzia

Kreatywny content

doświadzcenie

monitoring 24/7

Skuteczny linkbudilng
Ile kosztuje i co wpływa na koszt pozycjonowania
konkurencja
skala działalności
historia domeny
kondycja serwisu
konkurencyjność fraz
typ seriwsu
Cena pozycjonowania stron a wypracowane efekty

Efekt skuteczności pozycjonowania strony z roletami

Efekt skuteczności pozycjonowania strony z prasowankami na odzież

Efekt skuteczności pozycjonowania strony z cateringiem

Efekt skuteczności pozycjonowania strony fizjoterapeuty

Efekt skuteczności pozycjonowania sklepu florystycznego

Efekt skuteczności pozycjonowania strony z materiałami do zabezpieczeń
Pozycjonując wykorzystuje najlepsze narzędzia
Prezentowane narzędzia wspierają działania pozycjonujące serwis i ich cena składa się również na wysokość kosztów związanych z profesjonalną jakością usług dostarczaną dla Ciebie.














Standard w raportowaniu pozycjonowania stron
Przygotowuje raporty w Google Data Studio wykorzystując integracje narzędzi do raportowania poprzedniego miesiąca, dzięki temu zawsze masz dostęp do całej historii naszej współpracy.
Raporty są tworzone przy wykorzystywaniu narzędzi:
Google Search Console
ruch organiczny na stronie z wyszukiwarki Google
Google Analitycs
ruch ze wszystkich kanałów marketingowych
Monitoring pozycji
codzienne statystyki słów kluczowych
Monitoring widoczności
widoczność serwisu w wyszukiwarce Google
Własne moduły
funkcjonalności które pozwalają na łatwe weryfikowanie podjętych działań