FAQ - tu znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Większość realizowanych projektów zajmuje ok. 2-6 tygodni niekiedy zdarza się, że przy sprawnej komunikacji udaje nam się zrealizować stronę internetową po tygodniu pracy.

Kompletną i profesjonalną stronę www wykonujemy już od 1500 zł netto. W tej cenie nasi Klienci otrzymują szablon uzupełniony grafikami oraz przygotowanym tekstem (istnieje też możliwość dostarczenia materiałów we własnym zakresie, który preferujemy). Aby sprawdzić szczegóły oferty zapraszamy tutaj oraz do kontaktu z Klaudią, która chętnie odpowie na wszelkie pytania.

Działający sklep internetowy stworzymy już od 3200 zł netto. Kluczowym elementem mającym wpływ na ostateczny koszt sklepu mają dodatki (błyskawiczne przelewy, kody rabatowe lub moduł automatycznego zamówienia kuriera). Je akurat można wprowadzać na etapie już dobrze prosperującego sklepu, gdzie takie implementacje będą miały zasadność. Więcej informacji o pakietach i ich cenach dostępna jest u naszego account managera.

Na utrzymanie strony internetowej składa się koszt zakupu domeny oraz serwera, na którym będą przechowywane pliki strony. Ceny mogą wahać się w przedziale 100-400zł i wyżej. Pamiętać trzeba o cyklicznym opłacaniu domeny i serwera, abyśmy nie stracili wirtualnej wizytówki naszego biznesu.

Zarówno sklep jak i strona internetowa posiadają wspólny mianownik, którym jest koszt utrzymania serwera i domeny. Dla sklepów sugerowany jest serwer o nieco większej pojemności niż ten dla stron www. Również musimy pamiętać o bezpieczeństwie naszych klientów, wykupienie certyfikatu bezpieczeństwa SSL, pomoże nam chronić dane klientów ale nie jest to jedyne zabezpieczenie przed złośliwymi atakami.

Realizacja strony www jest usługą jednorazową, przekazujemy gotowy projekt na własny użytek. Aby jednak strona www mogła być widoczna i odwiedzana niezbędne jest posiadanie domeny (np. mojasuperstrona.pl) oraz zakup serwera hostingowego gdzie będą przechowywane pliki Twojej strony.

Domenę i serwer można wykupić u różnych dostawców. Koszty domeny są różne zapraszamy więc do zapoznania się z artykułem gdzie porównujemy i szczegółowo je opisujemy.

Pracę nad strona można uwzględnić w kilku etapach:
• podpisanie umowy realizacja zaliczki
• przygotowanie projektu
• zgłoszenie i naniesienie poprawek oraz uzupełnienie materiałów
• przygotowanie wersji testowej
• publikacja strony na wskazanej domenie
• podpisanie protokołu zdawczo-odbiorczego, szkolenie z obsługi zaplecza strony, uregulowanie pozosotałęj częsci honorarium

Prace nad stroną są wykonywane etapami, na każdym etapie informujemy o postępie prac. Poprawki mogą być zgłaszane po przedstawieniu wyniku realizowanych prac na poszczególnych etapach. Oznacza to, że elementy zaakceptowane w początkowych fazach prac na kolejnych już nie poprawiamy. Natomiast nie ma ograniczeń co do ilości poprawek zgłaszanych do poszczególnych fazach projektu.

Tak, wraz z przekazaniem strony otrzymujecie Państwo dostęp do wygodnego panelu zarządzania treścią swojej strony dodatkowo zapoznamy klienta z systemem zarządzania w krótkim ale treściwym szkoleniu. W wypadku zmian wybiegających poza możliwości systemu zażądania (jak np. tworzenie nowych layoutów podstron) posiadamy w ofercie pakiety które uwzględniają odpłatne aktualizacje lub modyfikacje.

Responsywność jest dzisiejszym standardem, którego wymaga rynek, aby dotrzeć do jak największej ilości klientów.

Każda stworzona strona może mieć zaimplementowane rozszerzenie dla dowolnej ilości wersji językowych.

Wszystkie wykonywane strony internetowe są widoczne w wynikach wyszukiwania Google, jednakże na jakiej pozycji to zależy od wielu czynników. Więcej o widoczności serwisu i jego pozycjonowaniu przeczytasz na naszym blogu.

Wszystkie wykonane przez nas projekty objęte są 6 miesięczną gwarancją. Gwarancja obejmuje przywrócenie strony do funkcjonalności z dnia jej publikacji.

Najczęstsze pytanie, które zadaje sobie każdy właściciel firmy zastanawiający się nad SEO. Co będzie lepsze dla Twojej firmy – tradycyjna reklama, a może SEO w dużej mierze będzie zależała od targetu czyli grupy docelowej. Dostęp do Internetu jest całkowicie powszechny,coraz więcej osób wyszukuje informacji i odpowiedzi na swoje pytania w Google, coraz mniej korzysta się z tradycyjnych reklam. Właśnie dlatego coraz większa liczba właścicieli firm inwestuje część swojego budżetu marketingowego na SEO.

Biorąc pod uwagę reklamę w spocie radiowym jest ona dużo droższa od działań SEO, trafia ona tylko do klientów w konkretnym momencie. Skuteczna optymalizacja pod kątem wyszukiwarek Googla może uplasować Twój biznes na szczycie wyników nawet na długie miesiące. Takie działania są skuteczniejsze i zarazem opłacalniejsze, tym sposobem szerzysz świadomość potencjalnych klientów o swojej marce wśród wszystkich osób, które szukają konkretnych produktów lub usługi.

Optymalizacja stron internetowych pod wyszukiwarki Google polega na osiągnięciu jak najwyższych pozycji organicznych w wynikach wyszukiwania.

większy ruch na Twojej stronie – skuteczne SEO ma na celu, aby Twoja witryna była bardziej widoczna w sieci, a skutkiem ubocznym będzie przyciągniecie nowych i zwiększenie ilości użytkowników.

budowanie wiarygodności marki – tworzenie merytorycznych i specjalistycznych materiałów informujących o specyfice branży sprawi, że Twoja marka stanie się rozpoznawalna i godna zaufania. To proces długofalowy, który zagwarantuję sukces Twojej witrynie.

 

Podczas wyboru słów kluczowych staraj się postawić na takie, które w najlepszy sposób opisują zawartość strony.

Wyróżniamy kilka rodzajów słów kluczowych:

brandowe (nazwa firmy np. Sony)
exact match (konkretnie opisujące firmę, np. laserowy zabieg)
partial (składające się z więcej niż dwóch wyrazów np. skuteczny laserowy zabieg)

Liczba fraz jest indywidualna i zależna od potrzeb firmy. To właśnie od specyfiki usług zależy, czy powinna pozycjonować kila lub kilkadziesiąt fraz. Jeżeli firma zajmuje się sprzedażą konkretnej usługi lub produktu to wystarczy kilka słów kluczowych.

Cena pozycjonowania to mocno indywidualna kwestia w której skład wchodzi wiele czynników;
- modele pozycjonowania,
- trudność słowa kluczowego,
- konkurencja,
- jakość strony.
Warto przy rozpoczęciu pozycjonowania zlecić audyt SEO strony www, dzięki niemu dowiemy się jakie aspekty strony internetowej poprawić, aby pozycjonowanie było bardziej efektywne i nie narażało na zbędne koszta.

Nie ma jednoznacznej odpowiedzi, ile czasu może to zająć. Są przypadki gdy efekty można zauważyć już w pierwszym miesiącu pozycjonowania, a niekiedy dopiero po okresie 3 miesięcy.

Serwis będący w trakcie przygotowania do realizacji nie potrzebuje działań SEO, ale warto zadbać już na początku aby spełniała kryteria pomagające lepiej ją pozycjonować(przyjazna SEO). Planując ją warto wybrać słowa kluczowe, zaplanować strategię pozycjonowania to pomoże w późniejszym czasie na łatwiejsze i sprawniejsze pozycjonowanie.

Dla klientów z całej Polski jesteśmy dostępni mailowo, telefoniczne lub skype'owo. Każdy z naszych klientów otrzymuje opiekę doradcy, który przygotowuje ofertę, przesyła dokumenty, koordynuje i nadzoruje wykonanie projektu i pozostaje do dyspozycji również po zakończeniu pracy nad stroną czy sklepem www.