Audyt SEO – co to jest, dlaczego warto go przeprowadzić i jak to zrobić?

Osoby, które prowadzą własną stronę internetową starają się, aby była ona jak najbardziej atrakcyjna dla potencjalnych użytkowników oraz dobrze pozycjonowała w wyszukiwarce. Aby to się stało, strona musi spełniać szereg warunków, o których często wiedzą tylko specjaliści SEO. Współpraca z zewnętrzną agencją SEO zaczyna się zazwyczaj od tzw. audytu SEO, w którym przeprowadza się kompleksową ocenę strony. Czym dokładnie jest audyt SEO i jakie korzyści z niego wynikają? Jak dokładnie wygląda przeprowadzenie audytu? Na te i inne pytania odpowiemy w poniższym artykule.

SEO – co to takiego?

Do skutecznego pozycjonowania witryny internetowej, potrzeba będzie jej właściwa optymalizacja pod kątem internetowych wyszukiwarek. W wypadku niezbyt konkurencyjnych fraz kluczowych, nierzadko samo optymalizowanie witryny, jest przyczyną sporej poprawy w zakresie pozycji na różne słowa kluczowe. Czym jest SEO? Z czego się składa? Odpowiedzi na te pytania postaramy się udzielić w poniższym artykule.